Raskaana oleva sinkku ja miehet

Olen ollut sinkku jo kauan. Kun näen kivannäköisen miehen, tarkistan heti, onko hänellä sormusta.

Olin viikonloppuna Helsingissä ja näin kauheasti komeita miehiä. Ne kaivautuvat jostain esiin aina kesän alussa. Missäköhän ne viettävät talvet? Hymyilin miehille, mutta en saanut oikein vastakaikua. Tajusin kyllä syyn. Olin unohtanut taas hetkeksi olevani raskaana. Eihän kukaan ala raskaana olevan naisen kanssa flirttailla. Taitaa mennä aika kauan, ennen kuin miehet taas hymyilevät minulle takaisin.

Olen aina ollut kehno sinkkuudessa. En osaa iskeä miehiä, olen melko huono flirttailemaan ja harvoin edes kiinnostun kunnolla kenestäkään. Enkä todellakaan harrasta yhden illan suhteita. Ajatus seksistä miehen kanssa, joka minua ei kiinnosta, tuntuu ällöttävältä. Saatan siis välillä olla pitkiäkin aikoja ilman kosketusta. Olen huomannut, että kaikkeen tottuu. Myös siihen, että elämästä puuttuu kosketus, hellyys ja seksi. Onhan se surullista, että niitä ei ole, mutta onneksi se ei tosiaan häiritse enää niin paljon.

Silti vähän pelottaa tämä raskaus ja lapsi. Tarkoittaako se sitä, etten enää harrasta seksiä? Vai harrastanko seksiä vasta vuosien päästä? Kuinka pitkä kuiva kausi on edessä? Vartaloni on ollut aina melko hyvä. Menetänkö senkin nyt? Kiinnostuuko kukaan minusta enää? Silittääkö kukaan enää minua rakastavasti? Saanko enää ikinä kokea sitä tunnetta vatsanpohjassa, kun tajuan, että olen ihastunut?

Kun miehen löytäminen on ollut vaikeaa näin yksin elävänä sinkkunakin, kuinka vaikeaa se on, kun olen yksinhuoltaja? Enkä tarkoita nyt pelkästään seksiseuraa. Haluaisin tietenkin vielä joskus löytää sen elämäni rakkauden, rakastavan kumppanin. Nyt hänen vain pitäisi olla sellainen, joka rakastaa myös lastani. Vaikeusaste vain nousee.

Ei pidä ymmärtää kuitenkaan väärin. En ole täällä vajoamassa synkkyyteen. Välillä tuo vain mietityttää. Ja viikonloppu oli lopulta tosi hyvä. Näin kauheasti ystäviä ja tuttuja. Ja lopulta päädyin myös flirttailemaan erään tutun miehen kanssa. Hän on naimisissa, mutta ei se haittaa. Minähän olen raskaana! Kyllä kunnon flirttailu aina piristää kummasti.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Viimeistä viikkoa viedään - kohta alkaa kova arki

Kumppanuusvanhemmuus: parisuhde ilman parisuhdetta

Pääsiäinen: perhettä, suklaata ja vauvanvaatteita